02 April 2011

Tarzan

Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai cawat?
Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?

Tarzan : Tak ada apalah!

Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?

Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah!

Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So dia pun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk mengcongkel rahsia Tarzan.

Seperti biasa, sebelum mandi, Tarzan mesti buka cawat dia (itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok aja keadaan Tarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.

Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan

4 comments:

AZANI said...

dalam maksudnya ustaz...
ha ha ha

ima said...
This comment has been removed by the author.
Zaki said...

sejak keluar hospital ni takzirah dah tukar kpd cerita lawak pulak...kau ok ke zam.

GigiPalsu said...

Chief + Ki...
Jus dari cerita ni, kita kena sampaikan ilmu kepada orang yang tak tau, supaya tak timbul fitnah...
Dan orang yang tak tau akan tau...

He he he lupa nak tulis, kat bab last tu...

Entah la sejak keluar spital ni mereng sikit la...