11 November 2009

Kawan...

Terasa malas nak update lanam ni, bukan tak ada idea tapi malas teramat sangat untuk menulis...
Seminggu dua ni banyak cerita menarik, antaranya anak sedara aku yang pertama kali aku temui selepas 6 bulan dilahirkan... montel sungguh. Anak aku bcop yang hilang di Angsana, menyebabkan jantung aku berdengup kencang. Kereta aku yang terperangkap di tempat parking sehingga tak boleh keluar. dan lain lain lagi.

Termasuk juga cerita menarik aku dapat berjumpa dengan kawan sekerja aku yang sudah hampir setahun kelibatnya nya di tempat kerja tidak aku jumpai ...(berhenti kerja da...) Seronok dapat mendengar cerita dari dia, yang aku nampak dia dari dulu lagi mempunyai idea2 yang bernas. Masih tidak berubah dulu kini dan selamanya...

Chief Azani bersama Mr Z

Cheif semoga kau tabah menghadapi ujian dariNya dan berjaya dalam kehidupan dunia dan Akhirat...

2 comments:

Unknown said...

banyak duagannya bang...

best jumpe kekawan lama..

GigiPalsu said...

~0~...
betul tu.
Memang seronok bila berjumpa.
Orang tua2 kata "kawan ketawa senang dicari kawan menangis susah dicari"