07 December 2009

Banjir

Bermain banjir pengalaman baru bagi budak2 dibawah, dengan diawasi oleh makcik2 nya, mereka bermain sehingga lupa akan keseronokan yang lain di dunia ini.

Djah, umar jr dan ali berendam di laut mati.


Walaupun rumah Tok Maa tak naik air, main kat belakang umah pun jadi la... (jalan menuju kandang lembu aku)


Oppssss... sapa budak ni gagal dikesan...

2 comments:

AZANI said...

salam ustaz,banyak ke lembu di kandang tu?
seronok tengok anak main air...siap floating lagi..

GigiPalsu said...

Lembu dah tak banyak chief, tak ada untung la...
Tu la buat masa ni dia org sonok sangat main air sampai tak ingat nak balik umah.