22 April 2009

Seni...


Nama caya Abby ( Nur Maryam), caya suka melukis diatas papan tulis saya. Umur caya 3 tahun.
Caya suka lukis, muka orang, kucing, buaya, cj7, sponge bob, pa tik, candy la (tupai)...



Tengok ni yah... abby lukis buaya...
Kenapa lidah buaya ni besar bby...(ayah tanya)
Tak pe la yah...buaya nya jadi kuat... (abby jawab)



Ni pilak gambar cj7
Mana abby blajar lukis cj7 (ayah tanya)
Abby tak blajar ngan capa... abby la... (jawab Abby)


Abby nak cakap apa lagi, nanti ayah tulis (ayah tanya)
Abby tak nak cakap apa lagi...(jawab abby)
Abby nak... abby nak... ayah diam dulu...
Abby nak tempat tulis baru la yah...
Ok la bby (insaallah)

6 comments:

SpEkmATaKu said...

maryam ni mmg pandai melukis pon..
dpt dari sape entah nie..dr cik mirah
die kot hehe..comeiii nye la bdk sorg ni hehe

AZANI said...

pandai dan kreatif anaktu.

GigiPalsu said...

SpekmataKu...
Kekadang marah gak bila dinding & lantai penuh dgn likisan abby...
Tapi kekadang tu ketawa gak bila ingat 1000 tahun lagi ianya akan jadi sejarah macam dalam gua niah dan gua2 yg sewaktu denganya...

GigiPalsu said...

Cheif...
Like father like daughter...hehehe

Zaki said...

Tak pernah pulak aku tengok kau melukis, selalunya doh bancuh air boiler tu je.

GigiPalsu said...

ki...
Saja tak nak tunjuk bakat...
Dalam lab pun kena seni juga...
Aku biasa melukis dalam boiler drum klu kau masuk nampaklah hasil karya aku...
Kenapa tak percaya...