23 February 2009

Jawatan 0...


Sesiapa yang merasakan dirinya atau ada kawan2 nya layak sila rebut peluang ini...

Jawatan sebagai Jurutera kimia @ Ahli kimia...
Kelulusan Deg in Chemical Engineering @ Deg In Chemistry...
Berpengalaman atau Tiada...
Berpengalaman di dalam makmal satu kelebihan...
Ringan tulang dan ringan mulut...
Ada sifat untuk belajar dan nak belajar...
Boleh menerima arahan tanpa banyak soal...

Permohonan boleh dialamatkan ke...
YTL Power Services SDn Bhd
YTL Power Station Pasir Gudang
P.O Box 149
81709 Pasir Gudang

Cepat rebut peluang ini, hantarkan resume korang secepat mungkin...
Lagu cepat anda hantar, lagu cepat anda masuk keja maka lagi cepat saya dapat cuti dan lagi ringan beban kerja saya...

Mereka yang berbangsa India digalakan memohon...
(Saya nak cuti raya, bos saya pun nak cuti raya maknanya kau kena kerja la)

Untuk Bangsa Cina pun boleh la...
Untuk Bangsa Melayu.... kau kerja sorang boleh tak, masa raya puasa...
(dah sembilan tahun aku dan bos aku dapat balik kampung masa cuti raya puasa)

10 comments:

SpEkmATaKu said...

da keje kosong ke??for real??
nk bgtau kwn org ni klu btol2
hihihi

GigiPalsu said...

Memang la real...
Kan colleague A aZ baru meninggalkan dunia yang fana ni...
Pergi yang takkan kembali lagi...
Patah Tumbuh Hilang Berganti...

Zaki said...

Cepatnya kau nak cari pengganti...tanah kuburnya masih merah lagi.

GigiPalsu said...

Ki... kau mana tau tanah kuburnya masih merah lagi... setahu aku dia dah di bakar...(surip yang cakap. Lepas tu abunya di hanyutkan kat sungai...

AZANI said...

ada kubur ke dia tu, kalau tak silap depa suka bakar bakar lepas hanyut kat sungai atau laut

AZANI said...

sorry la azam aku tak perasan kau opunya komen tadik

AZANI said...

aku baru je jumapa surip kat kedai zuraimi, dia kata mohgan ikut dia pi penang,tak tahan telinga ....

GigiPalsu said...

Azani.
Mujur mog.. tu kuat tido masa dlm perjalanan, kalau tak tentu telingga surip akan gagal berfungsi skg... hehehe

GigiPalsu said...

Chief, anak buah kau tak de ke yg ada degree dlm chemical engineering or chemistry, aku tgh cari org ni...

AZANI said...

aku rasa takda, kot. banyak anak buah aku pegang tukul dan sepanar.