22 January 2009

Rasuk...

Kes ini berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya...

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSA... ..Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang bomoh yang dipangil untuk berjumpa dan berkomunakasi dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, bomoh itu pun memanggil ketua jin . Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajahnya kepada bomoh tersebut, rupanya yang begitu hodoh dan jijik itu membuatkan bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???"
Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab... "Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK... " "Aduhai...


4 comments:

Zaki said...

He..he..he..jin pun ada akademi fantasia agaknya ye.

aza ni said...

LUCU SUNGGUH,,,MEMANG TAK KU DUGA

GigiPalsu said...

hehehehehe.....

aza ni said...

AZAM AKU CARI GAK MAJALLAH FAMILY AND FRIENDS NI, MACAM MAJALLAH MODEL KAT WEB ZAKI, TAK DAPAT NAK CARI..